Ceea ce vedeți în acest moment este noul dumneavoastră Centru de asistență. L-am populat cu conținut substituent pentru a vă ajuta să începeți. Nu ezitați să editați sau să ștergeți acest conținut.
Centrul de asistență este conceput să ofere o opțiune completă de autoasistență pentru clienții dumneavoastră. Centrul de asistență conține: o bază de cunoștințe și, la abonamentele Professional și Enterprise, un Portal pentru clienți pentru solicitări de asistență. Puteți de asemenea să adăugați o comunitate la Centrul dumneavoastră de asistență, dacă aveți Zendesk Gather.
Clienții dumneavoastră pot căuta articole în baza de cunoștințe pentru a afla informații despre o sarcină sau pot căuta în comunitate, dacă aceasta există, pentru a adresa întrebări celorlalți utilizatori. Dacă nu pot găsi un răspuns, clienții dumneavoastră pot trimite o solicitare de asistență.
Pentru mai multe informații, consultați Ghidul utilizatorilor finali privind Centrul de asistență.
Fiecare utilizator are un profil în Centrul de asistență (Guide Professional și Enterprise), astfel încât utilizatorii Centrului de asistență să se poată cunoaște mai bine. Profilurile conțin informații relevante despre utilizator, alături de activitățile și de contribuțiile sale.